onsdag den 2. januar 2013

BE MY GIRLFRIEND



Jeg fungerer og lever fint alene men kan ikke komme udenom at jeg savner kvinden i mit liv, så er du er interesseret, vil det glæde mig at høre fra dig, selvfølgelig helt uforpligtende.
perlmutter69@yahoo.se
Tlf. & sms: +45 5054 1230
Jeg er hverken desperat eller stalker, så du kan roligt sende en sms.


Kærlighed betyder at du accepterer en person med alle hendes fejl, dumheder og grimme sider, og at du alligevel ser perfektionen i vedkommendes ufuldkommenhed.
Ukendt.

At være smuk betyder at være dig selv.
Du har ikke brug for at være accepteret af andre.
Det eneste du har brug for er, at acceptere dig selv.

Ukendt.

I work and live well alone but can not get around that I miss the woman in my life, so are you interested, I will be delighted to hear from you, of course, no obligations.
perlmutter69@yahoo.se
phone & message: +45 5054 1230
I'm not desperate or stalker, so you can safely send a text message.

Love means that you accept a person with all her faults, follies and ugly sides, and you still see perfection in their imperfection.
Unknown.

To be beautiful means to be yourself.
You don't need to be accepted by others.
You just need to accept yourself.

Unknown.

Jeg er født og opvokset i København, men bor nu alene og smukt mellem Fjerritslev og Thisted, 200 meter fra havet med min hund.
Jeg er praktisk anlagt og lidt af en multikunstner med hænderne skruet rigtigt på som man siger, skriver stadig et digt i ny og næ, er holdt op med at male men fotograferer meget.
Har udgivet en digtsamling for mange år siden og en bog om "Mit Liv i Thylejren 1975 - 1984" for ikke så længe siden.
Jeg bliver let inspireret og kan se mulighederne i meget.
Jeg er en kælepotte, så hvis du gerne vil holdes om og kæles med det meste af tiden er det mig du skal være sammen med...



Tror på ægte kærlighed og ærlige følelser og er interesseret i mange forskellige ting - men mest af alt, at leve et roligt liv uden de store udskejelser...

Jeg er født i Krebsen's tegn.
Krebsen (vand) symboliserer brystet og er behersket af Månen.
I ældre ægyptisk symbolik fremstilles tegnet som en skarabæ.
Både krebs og skarabæ hentyder til kugleformen.
Det er ægget hvoraf verden er skabt og krebsens tegn betragtes da også som symbol på verdens skabelse.
Krebsens tegn er al skabnings begyndelse, det er sjælens tegn i højere grad end andre zodiak tegn og derfor symbol på udødelighed.



Jeg savner en sød veninde der med tiden måske bliver den kæreste, hende der som jeg er interesseret i alle mennesker og kulturer.
Du er venstreorienteret eller i det mindste til venstre for midten og befinder dig bedst udenfor mainstream, dvs. at du ikke følger strømmen men går dine egne veje...
Er du udlænding og/eller indvandrer er du naturligvis lige så velkommen som en dansker, men alt vil på alle måder være lettest hvis du bor i nærheden, men det er ingen betingelse.

Dette digt er ikke skrevet af mig men jeg kan rigtig godt li' det:

"Hver morgen når solen er bleg
vil jeg vågne og tænke på dig
jeg vil holde mig nær ved din krop
og ønske du aldrig står op
og jeg tænker
jeg vil elske dig
elske dig helt
så længe jeg lever på denne planet
vil jeg komme langt før du får kaldt
jeg vil sætte dig højest af alt

Hver morgen når solen når ind
og lægger sig blidt på din kind
kan jeg høre en hymne et sted
og jeg nynner umærkeligt med
og jeg tænker
jeg vil elske dig
elske dig blidt
selv om mit hjerte blir gammelt og slidt
vil jeg elsker dig med min forstand
gerne med andet hvis jeg kan

Hver morgen vil jeg vågne i skræk
fordi jeg har drømt du var væk
jeg vil sukke af fryd når jeg ser
at du stadig befinder dig her
og jeg tænker
jeg vil elske dig
elske dig vildt
for ellers er livet for kort og for spildt
de må tåle mig hvor du går hen
for jeg slipper dig aldrig igen"



Noget om hvad Kærlighed er

Vi må prøve at forstå hinanden, og for at forstå må vi være i stand til at kommunikere.
Om denne kommunikation foregår i ord eller i tavs handling betyder intet, så længe det sker i Kærlighed, hjertet er åbent og Kærligheden flyder frit.
Vi er nødt til at være meget Kærlige og tolerante overfor vore medmennesker.
Når noget er klart som krystal for os betyder det ikke, at det er sådan for alle, derfor skal vi meget Kærligt og med den største tålmodighed og forståelse, forsøge at formidle til andre, hvad vi oplever, og dele disse dybe, dybe følelser inden i os.
Det er ikke let at gøre dette, men vi er nødt til at gøre den indsats, fordi når vi virkelig elsker, ønsker vi at dele alt med dem vi elsker.
Kærlighed er svaret på alle forhold.
Uden Kærlighed kan der ikke være kommunikation.
Når der er Kærlighed, behøves ingen ord, for Kærlighedens sprog behøver ingen ord, der er fuldstændig forståelse uden at et ord bliver sagt.
Hvor der er Kærlighed er der ingen sprogbarrierer for Kærlighed kan udtrykkes i direkte handling, i et stille blik og i den mindste gerning, for Kærligheden er så stor at den kan mærkes og føles, og vi længes efter at gøre det bedste for dem, vi virkelig elsker.
Når vi virkelig elsker en, kan vi elske alle.
Så mange sjæle går gennem livet uden nogen sinde at kende betydningen af ​​virkelig Kærlighed.

Jeg ved ikke, hvem har skrevet dette, det er meget smukt.
Jeg fristes til at tilføje, at man er nødt til at elske sig selv før man kan elske andre
eller
at vi ikke kan forlange af andre at de skal elske os hvis vi ikke selv gør det!


Vi kan leve uden religion og meditation, men vi kan ikke overleve uden menneskelig hengivenhed.
Dalai Lama.
 




To be beautiful means to be yourself.
You don't need to be accepted by others.
You just need to accept yourself.

Unknown. 

I was born and
raised in Copenhagen, but now lives alone and beautifully between Fjerritslev and Thisted, 200 meters from the sea with my dog.
I am practically inclined and a bit of an artist with his hands screwed on correctly as they say, still writes a poem every now and then, is stopped painting but photographing much.
I published a collection of poems many years ago and a book on "My Life in Thylejren 1975 - 1984" not so long ago.
I am easily inspired and can see the possibilities in much.
I like to cuddle, so if you want to stay on and let me cuddle with you most of the time, it's me you should be with...

Believe in true love and honest feelings and are interested in many different things - but most of all, to live a quiet life without much debauchery...

I was born in the sign of Cancer.
Cancer (water) symbolizes the chest and is ruled by the Moon.
In older Egyptian symbolism made​​ the sign as a scarab.
Both crayfish and scarab alludes to the ball shape.
It is the egg from which the world is created and the sign of Cancer regarded as also as a symbol of the world's creation.
Sign of Cance ris every creature beginning, it is the soul's character better than other zodiac signs and therefore a symbol of
immortality.


I miss a sweet friend who eventually would become the girlfriend, the one that as I are interested in all people and cultures.
You are leftist or at least left of center and are best outside the mainstream, ie. that you do not follow the flow but go your own way...
Are you resident and/or immigrant, you are of course just as welcome as a Dane, but all will in every way
be easiest if you live nearby, but it is not a requirement.

The poem is not written by me but I may very well like it:

"Every morning when the sun is pale
I wake up and think of you
I will keep me close to your body
and wish you never rises
and I think

I will love you
love you all
as long as I live on this planet
I get far before you get called
I will put you highest of all

Every morning when the sun reaches
and settles gently on your cheek
I can hear an anthem somewhere
and I hums seamlessly with
and I think

I will love you
love you gently
even if my heart gets old and worn
I love you with my mind
like the other if I can

Every morning I would wake in fright
because I dreamed you were gone
I will sigh with delight when I see
that you are still here
and I think

I will love you
love you wildly
otherwise life is too short and wasted
they must tolerate me where you are going
for I will never let you alone again"


Something about what Love is

You must try to understand one another, and to understand you have to be able to communicate.
Whether that communication is done in words or in silent action matters not as long it is done in Love, your heart is open and the Love flows freely.
You have to be very Loving and very tolerant toward your fellows.
When something is clear as crystal to you it does not mean that it is so with all, therefore very Lovingly and with the greatest patience and understanding you must try to convey to others what you are experiencing, and share those deep, deep feelings within you.
It may not be easy to do this, but you have to make the effort, because when you really Love, you want to share all with those you Love.
Love is the answer to all relationships.
Without Love there can be no communication.
When there is Love, no words needs to be spoken for the language of Love needs no words, there is complete understanding without a word being spoken.
Where there is Love there are no language barriers for Love can be conveyed in action, in a silent look, in the smallest deed, for Love is so great it can be felt and sensed, and you long for the very best for those you truly Love.
When you truly Love one, you can Love all.
So many souls go through life and never know really the meaning of Love.

I don't know who have written this, its very beautiful.
I am tempted to add, that you have to love yourself before you can love others
or
that we can not ask of others to love us, if we do not do it!


We can live without religion and meditation, but we cannot survive without human affection.
Dalai Lama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar